کد خبر 32396
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹

محمد تقي رهبر با اشاره به ديداري که با آيت الله مکارم شيرازي داشتند ، گفت : يکي از مواردي که با ايشان درباره اش صحبت کرديم، موضوع مکتب ايراني است که در جامعه مطرح شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايلنا، حجت‌الاسلام المسلمين محمدتقي رهبر ، ظهر امروز پس از ديدار فراکسيون روحانيون ملجس شوراي اسلامي با آيت‌الله مکارم شيرازي پيرامون محورهاي بحث شده در اين ديدار به خبرنگاران گفت: در اين ديدار بيشتر روي مسائل فرهنگي و توطئه‌هايي که در خصوص اين مسائل در جامعه مطرح است صحبت شد.

وي افزود: از جمله مهم‌ترين دغدغه‌هاي فرهنگي موجود در جامعه که در اين ديدار نيز مطرح شد، بحث مطرح کردن مکتب ايراني در جامعه و تکيه روي بحث نوروز بود؛ مسئله زنداني شدن بسياري از افراد به خاطر مهريه و سودهاي بانکي که همه آنها خلاف شرع است نيز محور ديگر بحث‌هاي ما با اين مرجع تقليد بود.

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس تصريح کرد: آيت‌الله مکارم شيرازي به ما به عنوان روحانيون مجلس شوراي اسلامي هشدار دادند که عده‌اي براي مسخ انقلاب و پياده کردن توطئه‌هاي اجنبي در کشور فعاليت مي‌کنند که ما بايد نسبت به خنثي کردن آنها هشيار باشيم.

وي گفت: البته روحانيون مجلس نيز مسائلي را خدمت آيت‌الله مکارم شيرازي مطرح کرده‌اند که از جمله مهم‌ترين آنها اين بود که مجلس شوراي اسلامي از اول امسال بيشترين تکيه‌اش روي مسائل فرهنگي جامعه و درگيري با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده است.

محمدتقي رهبر در ادامه گفت: معتقديم به خاطر نگاهي که دولت در برخورد با مسائل فرهنگي دارد فساد و از جمله آنها بي‌حجابي درحال گسترش است.

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس تصريح کرد: خدمت آيت‌الله مکارم شيرازي گفتيم که اخيراً يک نوار موسيقي از سوي رئيس دفتر دولت در جامعه منتشر شده است که حاوي اهانت به مراجع تقليد است.

وي در بيان دغدغه ديگر فرهنگي مطرح شده در اين ديدار گفت: اخيراً در بسياري از فروشگاه‌هاي کشور خرچنگ و گوشت‌هاي حرام به صورت علني و در اتاق‌هاي حاشيه‌اي اين فروشگاه‌ها مشروب به فروش مي‌رسد و کسي هم ناظر بر آنها نيست.

رهبر گفت: يکي از نکاتي که هم ما بعنوان روحانيون مجلس شوراي اسلامي و هم آيت‌الله مکارم شيرازي روي آن تاکيد داشتند اين بود که چرا دولتي که 6 هزار نفر را براي اجراي هرچه بهتر طرح هدفمندي يارانه‌ها مامور کرده 6 نفر را متولي امور فرهنگي نکرده است.

وي افزود: ما به رهنمودهاي مراجع معظم تقليد نياز اساسي داريم و از اين رو ديدارهايي را با آنها تدارک ديده‌ايم و البته خدمت مقام معظم رهبري نيزرسيده‌ايم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس